Blog

Cheat Meals vs. Cheat Days

Cheat Meals vs. Cheat Days

Dacă ții dietă, te afli în deficit caloric, sau încerci să slăbești și urmezi un plan nutrițional strict sau foarte bine organizat, atunci cu siguranță ai auzit de conceptele “cheat meal” și “cheat day”. Poate chiar aștepți cu nerăbdare propriul tău moment de “cheat“.

Și, în același timp, este foarte probabil să te întrebi care dintre cele două este mai eficientă în călătoria ta către propriile obiective în fitness. Care te ajută mai mult pe termen lung și care îți va afecta mai puțin eforturile de până atunci?

În ce constă un Cheat Meal?

Conceptul de Cheat Meal este strâns...


Saună vs. Cold Showers și Legătura cu Antrenamentele Fitness

Saună vs. Cold Showers și Legătura cu Antrenamentele Fitness

Au devenit din ce în ce mai populare în ultimii ani, datorită nenumăratelor beneficii pe care le aduc organismului: sauna și dușurile reci, sau așa-numitele cold-showers. Iar părerile sunt împărțite, cum că una ar fi mai bună decât cealaltă. Însă care este legătura cu antrenamentele fitness și cum te pot ajuta acestea să-ți atingi mai repede obiectivele? Care este mai bun pentru tine și de ce?

Află când și cum folosești sauna și cold showers pentru a-ți maximiza eficiența antrenamentelor, dar și ce legătură au acestea cu progresul musculaturii tale, citind acest articol!

Efecte Saună

Dincolo de relaxarea resimțită la...


Avantajele Cross trainingului

Avantajele Cross trainingului

Când vine vorba de sportivi de performanță, sigur că practicarea constantă a aceluiași antrenament este esențială pentru reușita în competiții. Dar dacă scopul antrenamentelor noastre este pur și simplu de a ne menține în formă? În acest caz, varietatea este cheia. Provocându-l cu noi stiluri de antrenament, corpul nostru va deveni din ce în ce mai puternic și mai fit. Și pe lângă faptul că nu ajungem să ne plictisim repetând din nou și din nou aceleași mișcări, diversitatea ne păstrează motivați.

Când ne gândim la cross training, ne gândim automat la jocurile competitive dintre oameni care ridică greutăți uriașe...


Q&A: Top 4 Întrebări despre Bodybuilding și Antrenamentele cu Greutăți

Q&A: Top 4 Întrebări despre Bodybuilding și Antrenamentele cu Greutăți

Modelarea corpului și atingerea obiectivelor în fitness înseamnă, pe lângă disciplină și nutriție corespunzătoare, zeci de ore dedicate antrenamentelor cu greutăți, la sală sau acasă. Toate aceste antrenamente, în special în lipsa unui trainer personal, pot ridica semne de întrebare importante cu privire la progresul tău, corectitudinea execuției și modalitatea de antrenament.

Ți-am pregătit, așadar, un Q&A în care am cuprins cele mai frecvente 4 întrebări despre bodybuilding și antrenamentele cu greutăți. Iată răspunsul la întrebările care ți se rostogolesc în cap înainte de a ridica gantera și a-ți începe seria sau setul de repetări.

 

Q1: Ce greutate trebuie...


HIIT vs. LISS: Ce alegem pentru a scăpa rapid de kilogramele in plus?

HIIT vs. LISS: Ce alegem pentru a scăpa rapid de kilogramele in plus?


HIIT vs. LISS: Ce alegem pentru a scăpa rapid de kilogramele in plus?

Ce presupune, de fapt, fiecare dintre aceste tipuri de antrenament cardio și care este diferența între ele atunci când vorbim de arderea grăsimilor?

HIIT (High Intensity Interval Training) este o formă de antrenament cardio care presupune alternarea unor perioade de efort intens cu perioade de efort ușor-moderat sau chiar repaus. Un interval format dintr-un sprint de 40 de secunde urmat de alergare ușoară timp de 20 de secunde ar fi un clasic exemplu de antrenament HIIT. De asemenea, popularul antrenament Tabata face și el parte...