Politica de retur
POLITICA DE RETUR
Conform O.G. 34/2014, produsele achiziționate se pot returna doar în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit), în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Dacă SC ADSPRO ART SRL nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului în cel mult 14 zile calendaristice de la data recepționării produsului returnat. Suma înapoiata nu include costurile inițiale de transport.
Eventualele defecte ale produselor se pot sesiza în maxim 48 de ore de la primirea coletului. Astfel, produsele returnate trebuie sa fie în stare nouă, nepurtate și fără defecte.
Notificarea solicitării de renunțare la contract/retur se face prin una dintre metodele de mai jos:
Completează ''Formular Retur'' din Footer
Dacă întâmpini dificultăți în completarea formularului de retur, trimite un Email către contact@flyfit.ro care să conțină datele produselor, datele de identificare ale clientului și motivul renunțării.
Definiția contractului de vânzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât si servicii.
Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.
Art. 12 menționează că exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor părților contractuale. Legea permite drept de retur doar pentru persoanele fizice. Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic; de exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte.
Dacă aveți o reclamație despre un produs sau un membru al personalului nostru, puteți trimite sesizarea dumneavoastră pe e-mail - contact@flyfit.ro sau prin telefon la numărul 0748 361 216.
Garanția Produselor
Toate bunurile comercializate de către Adspro Art Srl, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi, în ambalajele originale și provin direct de la producător sau din surse autorizate de fiecare producător in parte.