Politica de retur

 

POLITICA DE RETUR

Conform O.G. 34/2014, produsele achiziționate se pot returna doar în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit), în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Dacă SC ADSPRO ART SRL nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului în cel mult 14 zile calendaristice de la data recepționării produsului returnat. Suma înapoiata nu include costurile inițiale de transport.

Eventualele defecte ale produselor se pot sesiza în maxim 48 de ore de la primirea coletului. Astfel, produsele returnate trebuie sa fie în stare nouă, nepurtate și fără defecte.

 

Politica noastră de retur pentru magazinul online este structurată astfel:

Returnarea produsului

După completarea formularului de retur, veți fi contactat/ă de către curier pentru predarea coletului. Pentru procesul de returnare a unui produs, se va aplica o taxă de 19 RON, care va fi scăzută din suma rambursată în contul dumneavoastră. 

Schimbarea mărimii/produsului

Nu este posibilă înlocuirea directă a unui produs cu altul. Astfel, procedura de schimbare a mărimii/produsului va implica o taxă de 38 RON (19 RON pentru retur și 19 RON pentru noua expediție) și se va realiza în două etape, după cum urmează:

  1. returul produsului - produsul va fi recepționat și verificat pentru a ne asigura că îndeplinește toate condițiile* de eligibilitate pentru retur;
  2. expedierea noului produs - de îndată ce produsul a fost verificat, noul produs va fi expediat

 

Termeni și condiții pentru returnarea produselor

Pentru a asigura satisfacția clienților noștri, acceptăm returnarea produselor în termen de 14 zile de la primirea acestora, cu următoarele condiții*:

  • Produsele returnate trebuie să fie în stare nouă, nepurtate și fără defecte.
  • Nu acceptăm retururi pentru produsele care prezintă urme de deodorant, fond de ten sau alte urme de utilizare. Este important ca produsele returnate să fie în aceeași stare în care au fost livrate.
  • Produsele trebuie să prezinte etichetele și sa fie returnate în ambalajul lor original. 

 

În cazul în care produsele returnate nu îndeplinesc una sau mai multe dintre condițiile precizate anterior, se vor impune următoarele penalități:

    • 100% din valoarea produsului pentru produse cu pete, mirosuri si urme vizibile de utilizare (caz în care produsul este returnat clientului, iar acesta va trebui să achite taxa suplimentară de transport în valoare de 19 RON)
    • 50% din valoarea produsului pentru produse care nu au etichete si nu se întorc în ambalajul lor original, dar care nu prezintă urme de uzură

Notificarea solicitării de renunțare la contract/retur se face prin una dintre metodele de mai jos:

     Completează ''Formular Retur'' din Footer

     Dacă întâmpini dificultăți în completarea formularului de retur, trimite un Email către contact@flyfit.ro care să conțină datele produselor, datele de identificare ale clientului și motivul renunțării.

Definiția contractului de vânzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât si servicii.
Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.
Art. 12 menționează că exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor părților contractuale. Legea permite drept de retur doar pentru persoanele fizice. Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE,  pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic; de exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte.

Dacă aveți o reclamație despre un produs sau un membru al personalului nostru, puteți trimite sesizarea dumneavoastră pe e-mail -  contact@flyfit.ro sau prin telefon la numărul 0748 361 216.

 

Garanția Produselor

Toate bunurile comercializate de către Adspro Art Srl, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi, în ambalajele originale și provin direct de la producător sau din surse autorizate de fiecare producător in parte.