Politica de retur
POLITICA DE RETUR
Conform O.G. 34/2014, produsele achizitionate se pot returna in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit), in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca SC ADSPRO ART SRL nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului in cel mult 14 zile calendaristice de la data receptionarii produsului returnat. Suma inapoiata nu include costurile initiale de transport.
Notificarea solicitarii de renuntare la contract/retur se face prin una dintre metodele de mai jos:
Completează ''Formular Retur'' din Footer
Dacă întampini dificultăți în completarea formularului de retur, trimite un Email catre adresa contact@flyfit.ro care sa contina datele produselor, datele de identificare ale clientului si motivul renuntarii.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Legea permite drept de retur doar pentru persoanele fizice. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Daca aveti o reclamatie despre un produs sau un membru al personalului nostru, puteti trimite sesizarea dumneavoastra pe e-mail
contact@flyfit.ro sau prin telefon la numarul 0748 361 216.
Garantia Produselor
Toate bunurile comercializate de catre Adspro Art Srl, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin direct de la producator sau din surse autorizate de fiecare producator in parte.